Mou-te per Son Gotleu

Les entitats esportives “Sporting Club Son Gotleu” i “C.A. Amistad” i el Centre Municipal de Serveis Socials de Gregal (Àrea de Benestar i Drets socials) reprenen aquest divendres dia 12 d’octubre l’organització de la cursa Mou-te per Son Gotleu - Milla Ciiutat de Palma i la 11a Jornada Multiesportiva per a la Integració.

La col·laboració de l’Àrea de Benestar i Drets Socials està emmarcada dins una sèrie d’actuacions que el Centre Municipal de Serveis Socials de Gregal conjuntament amb altres entitats i serveis de la zona duen a terme a Son Gotleu, i que tenen com a objectiu la promoció d’estils de vida saludable.

Des de la perspectiva social i de cara a la resta de la ciutat, l’objectiu final de la cursa i la jornada multiesportiva és difondre una imatge positiva d’un barri fortament marcat per l’estigma social. Per altra banda, i de cara a promoure estils de vida saludable es pretén visibilitzar accions que aporten salut al barri, i conscienciar a les famílies del barri la importància dels hàbits saludables com la pràctica d’esport i de l’alimentació saludable.

A l’edició del 2017 hi participaren unes 300 persones entre els incrits a les curses per adults i els infants inscrits a la jornada multiesportiva. Enguany a més de les diferents proves emmarcades dins la milla i la cursa de 5 km, s’ha afegit al programa la milla caminant amb la idea de promocionar la participació de les famíles del barri i de la resta de Palma.

Les inscripcions es poden fer a www.elitechip.net o al circuit els mateix dia fins a 30 minuts abans de la competició . Les incripcions a la jornada multiesportiva , i les curses infantils són gratuïtes. Així mateix els adults empadronats a Son Gotleu es poden inscriure gratuïtament al centre Municipal de Serveis Socials de Gregal.

A més a www.elitechip.net es poden fer aportacions econòmiques (incripcions com a fila zero) que es destinaran a projectes comunitaris que duen a terme entitats de l’àmbit social al barri.

Entrades destacades
Entrades recents